Cycle of Violence (VR)

Το Cycle of Violence (VR) είναι ένα 360° φιλμ για μασκα εικονικής πραγματικότητας, δημιουργημένο με αναλογική stop-motion τεχνολογία από κούκλες και πηλό. Με το έργο Cycle of Violence, η καλλιτέχνης προσπαθεί να κατανοήσει τους μηχανισμούς που βρίσκονται πίσω από τη βία και την κακοποίηση στις οικείες σχέσεις. Μέχρι στιγμής, το έργο αποτελείται από μια βιντεο-εγκατάσταση και ένα 360° φιλμ για εικονική πραγματικότητα. Το έργο επικεντρώνεται κυρίως στον κακοποιητή της σχέσης, παρά στο θύμα, και πιο συγκεκριμένα, στην θηλυκή φιγούρα που ονομάζεται Bunny. Πρόκειται για μια αποπειρα, να δουμε τους λογους για τους οποιους γινεται βίαιη και πώς δικαιολογεί τη συμπεριφορά της στον εαυτό της. Όπωτε βρισκει εστω και μια καλη δικαιολογια για τη τοξικη συμπεριφορά της, τις επιτρέπει να επαναλαμβάνεται, ξανά και ξανά. Στην περίπτωση της Bunny, βλέπει τον εαυτό της ως θύμα και νιώθει πώς δικαιούται να υπερασπιστεί τον εαυτό της. Αμελεί τη δική της ευθύνη για αυτό που συμβαίνει και αντ’ αυτού την αναθέτει στον άλλον, στην δικη μας περιπτώση, τον θεατή.